برای آموزش گئوکینزی یا کنترل خاک , قبل از شروع باید تمرین بکنید تا بتوانید با زمین ارتباط برقرار کنید. هر روز یک زمانی رو برای تو طبیعت بودن بگذارید و سعی کنید تا یک ارتباط قوی بین شما و زمین برقرار بشود. صرف کردن وقت در طبیعت به صورت پابرهنه عالی هست.

بعضی وقت ها با ماسه یا سنگ های مختلف بازی کنید تا ساختار عنصر خاک رو بشناسید. بعد اینکه توانستید این ارتباط رو قوی کنید تمرین پایین رو انجام بدید… برای مدت کوتاهی مدیتیشن کار کنید و یک ارتباط بین خودتان و زمین برقرار کنید. مدیتیشن پایه ای برای همه توانایی های متافیزیکی است. یه مقدار سنگ یا توده ماسه و شن جلو خودتان بزارید. حاال با آرامش بنشینید و چشماتون رو ببندید و تصور کنید که ریشه های انرژی جلوی شما به آرامی در حال رشد و افزایش هستند و سعی کنید که روی خاک عمیق تر بشید. زمانی که احساس کردید که تا عمق خاک پیش رفتید، سعی کنید هاله بزرگی از انرژی رو احساس کنید . – آموزش گئوکینزی یا کنترل خاک –

حاال تصور کنید که در حال کشیدن این انرژی به صورت ریشه های شناور رو به رو بدنتان مثل تنفستان هستید. تصور کنید انرژی شناور جلویتان به شما انرژی میدهد و یک ارتباط بین خودتان و خاک برقرار میکند. تمرکز کنید که این انرژی روی دستانتان جا به جا شود و سپس بزارید که روی تکه سنگ ها و توده شن و ماسه جا به جا شود. این کار رو برای مدت کوتاهی انجام دهید تا یک ارتباط قوی بین شما و سنگ یا ماسه رخ برقرار شود.

زمانی که احساس اتصال کردید، دستانتان را بالی شن ویا سنگ بگیرید و سعی کنید آن را کنترل کنید. ممکنه شما احساس کنید که یه نخ بلند جلوی دستانتان در حال جذب شدن به شن ویا سنگ ها هستند. حاال با این انرژی سعی کنید تا جای سنگ ها و یا شن هارو اونجور که میخواید عوض کنید. به آرامی چشمانتان را باز کنید و نگاه کنید که آیا موفق شدید یا خیر. این تمرین معموال در اولین دفعه کار نخواهد کرد اما دفعات بعدی موفق خواهید شد… زمانی که در جا به جایی سنگ ها استاد شدید میتوانید با تمرین های پیشرفته تری که شن رو به صورت مدل های مختلفی در میاره وقت بگذارید. درست کردن دایره و مربع برای شروع آسان خواهد بود.

گفته میشود که استادان آموزش گئوکینزی یا کنترل خاک میتوانند یک کره زمین کوچک با جزئیاتش در میان دستانشان درست کنند. این تمرین هارو به صورت مستمر انجام بدید و هر بار از تجربه هاتون توی دفترچه یادداشتون بنویسید تا بتونید ازشون استفاده کنید.

برای انجام بهتر تمرینات متافیزیک , آموزش گئوکینزی یا کنترل خاک ابتدا باید به تعادل جسم و ذهن دست یابید که از راه های موثر برای رسیدن به این توانایی انجام روزانه یوگا می باشد. سیکل سلام بر خورشید را یه صورت روزانه انجام دهید در زمان صبح برای افزایش انرژی بدن. تنظیم بودن چاکراها از مهمترین فاکتورها در انجام این تمرینات می باشد.

برای استفاده از آموزش یوگا و بهره مند شدن از فواید یوگا اینجا را کلیک کنید.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید