به یوگان خوش آمدید , مجموعه یوگان تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با ارایه خدماتی با کیفیت، تجربه‌ای متفاوت و مطلوب از یک آموزش آنلاین یوگا را برای شما رقم بزند. لذا خواهشمند است قوانین زیر را مطالعه کرده و سپس با آسودگی خیال نسبت به بهره‌مندی از خدمات ما اقدام کنید و متذکر میشویم که عضویت در سایت و یا استفاده از هرگونه خدمات ارائه شده به منزله قبول شرایط عضویت و قوانین  سایت میباشد و چنانچه در مورد هر یک از قسمتهای قوانین و مقرارت نیاز به مشورت داشتید از تماس با کارشناسان ما دریغ نفرمایید.

کپی رایت و مالکیت حقوق معنوی

کلیه منافع و مالکیت دامنه «Yogan.ir » ، نام «یوگان»، لوگو و سایر علائم تجاری, نام کسب و کار, طرح صنعتی, ثبت اختراع, نام و آدرس سایت متعلق به یوگان و پدیدآورندگان آن می باشد و ثبت گردیده است و بدون کسب اجازه کتبی، هرگونه کپی‌برداری و استفاده از موارد فوق ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

کلیه محتویات آموزشی سایت یوگان شامل فیلمهای آموزشی، آموزشهای آنلاین، پکیج های یوگا در خانه دی وی دی و فلش مموری، عکس ها، نوشته ها و فایل های صوتی و تصویری توسط تیم یوگان تهیه و تدوین گردیده و بطور رسمی ثبت اثر گردیده و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و ذیل قانون حمایت کپی رایت قرار دارد و صرفاً برای استفاده شخصی و غیر تجاری کاربران عرضه شده است و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت. هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در این سایت برای فروش، توزیع، انتشار، تولید مجدد، نمایش یا پخش در عموم و یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید و همینطور استفاده از سیلابس های آموزشی سایت یوگان برای ساخت فیلمهای آموزشی مشابه یا ارایه آموزشهای مشابه در هر مکان اعم از حضوری و آنلاین در سایت های دیگر کاملا غیر مجاز میباشد و پیگرد قانونی خواهد داشت و متخلف ملزم به پرداخت کلیه خسارتهای مادی و معنوی، طبق قانون به پدیدآورنده خواهد بود. استفاده از محتویات نوشتاری (غیر از فیلم های آموزشی) موجود در وبلاگ سایت یوگان برای سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مدنظر نباشد، با ذکر منبع یا آدرس سایت مجاز می باشد.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود (شماره موبایل) که در فرم ثبت نام درج کرده است، به استفاده از محتوای سایت پرداخته و یا به هرگونه استفاده از خدمات آموزشی وب سایت یوگان اقدام نماید.
همچنین از آنجا که یوگان یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

قوانین عمومی

در راستای ایجاد شفافیت و جلوگیری از اجحاف و تضییع حقوق مشتری کلیه شروط مفاد و قوانین و مقررات « سایت یوگان » براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تهیه گردیده است و دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

قوانین استفاده از سایت

کاربران هنگام ثبت نام ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل را در سایت درج کنند. بدیهی است صحت و درستی اطلاعات و عواقب آن بر عهده کاربر میباشد و چنانچه مدیریت سایت از وجود اطلاعات هویتی غیرواقعی و مغایر مطلع گردد, حق دارد عضویت فرد را باطل نماید.

کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند و یا به فعالیت های غیر قانونی بپردازد. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و حق اشتراک ایشان نیز مسترد نمی‌شود و در صورت لزوم به مراجع قانونی اطلاع رسانی خواهد شد. در واقع یوگان این اختیار را دارد که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی دسترسی کاربر به سایت و ارایه خدمات به کاربر را قطع نماید.

مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات کاربری و رمز عبور بر عهده کاربر میباشد.

کاربر متعهد میگردد از ارایه اطلاعات حساب کاربری خود به دیگران جدا خودداری نماید واستفاده از گذرواژه توسط هر شخصی دیگر ممکن است منجر به لغو سریع دسترسی شود.

دسترسی و استفاده از این وبسایت محدود، غیرقابل انتقال و صرفا مجاز برای استفاده از آن توسط کابر براساس اهدافی است که ارائه خدمات را توسط این سایت فراهم میکند.

سایت یوگان هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناقص سایت که می تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشد همانند نقص در ارتباط اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره را نمی پذیرد.

سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به کاربر در سایت، لینک شده اند مستقل بوده و سایت یوگان مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.

قیمت محصولات و خدمات و یا تغییر در تعرفه و شرایط عضویت بدون اطلاع رسانی قبلی می‌تواند تغییر کند و در این مورد وبسایت مسئولیتی در برابر کاربران نخواهد داشت.

قوانین استفاده از آموزشها

استفاده از آموزشها بایستی طبق برنامه های مشخص شده و دقیقا طبق مطالب و توضیحات ارایه شده توسط مربی باشد و در صورت استفاده بر خلاف برنامه ارایه شده و یا رعایت نکردن آنها, کلیه عواقب ناشی از آنها مانند آسیب های ورزشی بر عهده کاربر میباشد.

قوانین تعویض یا مرجوع پکیج های آموزشی

قبل از خرید دوره ها و پکیج های آموزشی آنلاین، دی وی دی و فلش مموری حتما جدول مشخصات و توضیحات را بصورت کامل مطالعه و فیلم معرفی دوره را که توسط مربی مربوطه ارائه گردیده، مشاهده نمایید تا از انتخاب دوره مناسب مطمئن گردید. برای آشنایی به سیستم آموزشی یوگان، نحوه استفاده از آموزش های آنلاین، انتخاب روش مناسب آموزشی و سوالات متداول لطفا به قسمت راهنما یوگان مراجعه نمایید و همینطور برای آشنایی با نحوه آموزشهای یوگان به قسمت یوگا رایگان سایت مراجعه کرده و نمونه فیلم های آموزشی را مشاهده و استفاده نمایید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، با کارشناسان ما از طریق پشتیبانی سایت، در ارتباط باشید.

لذا خواهشمندیم قبل از ثبت سفارش حتما توضیحات دوره و راهنما سایت را بطور کامل مطالعه نمایید و از مشاوره رایگان با کاشناسان ما بهره مند شوید. با اینحال جهت افزایش رضایتمندی شما کاربران گرامی میتوانید، دوره ها و پکیج های آموزشی خود را اعم از آنلاین، دی وی دی و فلش مموری، در بازه زمانی ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش آنرا با پکیج دیگر تعویض کنید و یا بدون قید و شرط عودت دهید و بدون پرداخت جریمه، وجه آنرا بطور کامل دریافت نمایید. لازم به ذکر است پس از زمان مذکور به هیچ عنوان امکان تعویض یا مرجوع کردن سفارش وجود نخواهد داشت.

گارانتی و خدمات پس از فروش

کلیه محصولات یوگان دارای یکسال پشتیبانی فنی و مشاوره تخصصی (یوگا) رایگان میباشند. لازم به ذکر است که حق استفاده از محصولات خریداری شده برای همیشه و برای کاربر محفوظ خواهد بود. کاربران میتوانند با پرداخت مبلغ ۲۰ درصد از قیمت پکیج های آموزشی بصورت سالیانه از گارانتی بیشتر نیز بهره مند گردند.

پشتیبانی برای محصولات آنلاین شامل ارائه کلیه سرویس ها و خدمات لازم برای استفاده از دوره ها بصورت آنلاین در سایت و اپلیکیشن اعم از دسترسی به حساب کاربری و دوره های آموزشی میباشد، لازم به ذکر است که مشکلات ارتباطی اینترنت و یا اشکل در دستگاه های مورد استفاده که خارج از حیطه پشتیبانی این مجموعه است، شامل گارانتی نمیباشند.

پشتیبانی برای محصولات دی وی دی و فلش مموری شامل مشاوره تخصصی (یوگا) و تعویض دیسک های دی وی دی و فلش مموری درصورت کار نکردن و یا مشکل در پخش بصورت رایگان برای مدت یکسال میباشد. لازم به ذکر است که خش دار شدن یا شکستگی دیسک های دی وی دی و یا خرابی فلش مموری (اتصال کوتاه یا ضرب دیدگی) خارج از شرایط گارنتی بوده و در این شرایط میتوانید با پرداخت هزینه در هر زمان نسبت به تعویض آن با قطعه جدید همراه با دوره آموزشی مربوطه اقدام نمایید.

فرایند عضویت

ثبت نام و عضویت در سایت یوگان فقط با شماره موبایل ایران امکان پذیر است و بعد از اولین ورود ثبت نام شما بصورت اتوماتیک انجام میپذیرد و بعد از آن و در هر زمان میتوانید بوسیله همان شماره از طریق سایت و اپلیکیشن وارد حساب کاربری خود شده و از دوره های آموزشی خود استفاده نمایید.

برای بروز رسانی و تکمیل مشخصات فردی و اطلاعات تماس به قسمت تنظیمات پروفایل وارد شوید و در صورتیکه اطلاعات شما تغییر کرده باشد بایستی تغییرات لازم را در اسرع وقت اعمال نمایید.

بعد از اتمام فرایند  ثبت نام، شما عضو رسمی وبسایت یوگان محسوب می‌شوید و محدودیت‌های این شرایط و ضوابط را می‌پذیرید و به عنوان یک کاربر دسترسی سریع به خدمات سایت به شما اعطا میشود.

شماره تلفن‌ که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها راه ارتباط رسمی و مورد تایید با مشتری میباشد و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

سیاست‏های رعایت حریم شخصی

یوگان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از سایت استفاده می‏کنند، احترام گذاشته و از آنها محافظت می‏کند و به هیچ عنوان اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد.

یوگان متعهد می‏شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، فناوری مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏تر و امن‏تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد.

کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‏هایی که تحت حساب کاربری انجام می‏پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت میباشد و ما با هیچ روش دیگری بجز اطلاعات تماس ثبت شده در سایت با شما تماس نمی‏گیریم و شما نیز جهت برقراری ارتباط، تنها می‏توانید از اطلاعات ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات یوگان ، مانند فیلمهای آموزشی, آموزشهای آنلاین, مقالات, متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط یوگان جزئی از اموال یوگان محسوب می‏شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار یوگان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی و یا ساخت نمونه های مشابه، حق پیگرد قانونی را برای یوگان محفوظ می‏دارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط یوگان و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار یوگان است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره ‏برداری و استفاده از محصولات آموزشی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏سایت یوگان و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‏های مشابه مانند جمع آوری داده‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای یوگان محفوظ است.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در یوگان مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای خرید پکیج های آموزشی به گونه ای برنامه ریزی شده اند که برای استفاده عموم مردم کشور از تمامی اقشار قابل استفاده باشد و هدف ما ارایه آموزشها با بالاترین کیفیت و استاندارد توسط بهترین مربیان یوگا کشور که دارای تجربیات لازم و دارای مدارک مربیگری رسمی از فدراسیون یوگا ایران میباشند با پایین ترین قیمت در سطح کشور است.

در سایت یوگان علاوه بر آموزشهای رایگان که شامل یک هفته استفاده از آموزشهای یوگا روزانه و استفاده از جلسه اول کلاسها میباشد, کلاسها و کارگاههای آموزشی رایگان عمومی مختلفی نیز قرار داده میشود.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است. یوگان خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید و طرفی که ادعا می‌کند اختلافی در ارتباط با این شرایط مطرح شده است، باید یک نوشته کتبی به طرف دیگر ارسال کند تا جزئیات ماهیت اختلاف، نتیجه مورد نظر و اقدام مورد نیاز برای حل اختلاف را مشخص کند.

در صورت بروز اختلاف ابتدا سعی می شود از طریق مذاکره و وجود داورمرضی الطرفین مشکل بر طرف گردد چنانچه مذاکرات به نتیجه ای نرسید مراجع ذیصلاح قانونی و رای ایشان مورد تایید طرفین می باشد.

عمل به مفاد این توافق‌نامه در شرایط فورس ماژورو خارج از اراده شامل بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، صاعقه‌، آتش سوزی و غیره مستثنی خواهد بود.

پیشنهادات و شکایات


کاربران گرامی میتوانید نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق ارتباطات موجود در قسمت تماس با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت رسیدگی نمایند و یا برای ارتباط مستقیم با مدیریت از آدرس ایمیل Manager@yogan.ir استفاده نمایید. با تشکر – مدیریت سامانه آموزشی یوگان