• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

یوگا رایگان

سلام برخورشید مقدماتی

8 2 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

سلام بر خورشید تنها سیکل سنتی و اصیل یوگا میباشد که در تمای سبک های یوگا به عنوان سیکل افزایش انرژی مورد استفاده قرار میگیرد. طراحی حرکات این سیکل بدین صورت است که بدن انسان را با انرژی زمین و انرژی صبحگاهی خورشید هماهنگ میکند.طراحی این سیکل باعث جذب بیشتر انرژی فعال خورشید شده و میتوانیم برای افزایش کیفیت زندگی و طول عمر بیشتر از آن بهره مند شویم. بهتر است این سیکل را صبح ها به تعداد فرد ۳-۵-۷ مرتبه انجام دهید.

برای مشاهده دوره کامل سلام برخورشید اینجا کلیک کنید.

حرکت مرجع تریکون آسانا

5 6 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

این فیلم از سری حرکات مرجع یوگا ارائه شده در دوره آموزشی حرکات مرجع مقدماتی می باشد.

تریکون آسانا باعث بهبود درد آرتروز کمر و مفاصل کتف و مثانه میشود. هضم غذا را آسان میکند و چربیهای اطراف ناحیه شکم و پهلو را از بین میبرد. تکرار آن خمیدگیهای غیر عادی پشت را اصلاح میکند. 

برای مشاهده دوره کامل حرکات مرجع مقدماتی یوگا اینجا کلیک کنید.

حرکت مرجع شوان آسانا ۱

17 1 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

این فیلم از سری حرکات مرجع ارائه شده در دوره آموزشی حرکات مرجع مقدماتی می باشد.

آدهوموکهاشواناسانا برداشت از نمای سگی است که خمیازه میکشد. 
سودمندی ها: نرمی ستون فقرات و ماهیچه های اطراف آن – کاهش کمردرد های ساده – کاهش دردهای سیاتیک – افزایش توان بدن و قدرت ماهیچه ها. 

برای مشاهده دوره کامل حرکات مرجع مقدماتی اینجا کلیک کنید.

حرکت مرجع پارشواکن آسانا

6 5 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

این فیلم از سری حرکات مرجع یوگا ارائه شده در دوره آموزشی حرکات مرجع یوگا مقدماتی می باشد.

حرکت پارشواکن آسانا موجب افزایش ظرفیت شش ها می شود و عضله قلب را نیرومند می سازد ، موجب کاهش چربی دور کمر و رانها می شود ، گرفتگی
ماهیچه های کمر را برطرف می کند و با افزایش حرکت دودی شکل روده ها و باعث رفع یبوست می شود.

برای مشاهده دوره کامل حرکات مرجع مقدماتی یوگا اینجا کلیک کنید.

پرانایاما - تنفس کاپالابهاتی

8 5 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

این فیلم از سری تنفس های ارائه شده در دوره آموزشی پرانایاما مقدماتی یوگا می باشد.

تخلیه و پاکسازی کامل ریه از آلودگی هوا.

جهت تخلیه کامل آلودگی هوای موجود در ریه ها این تمرین تنفسی را به مدت حداقل ۲۰ الی ۳۰ روز حتی اگر هوا آلوده نباشد و بعد از اتمام آلودگی انجام دهید.

برای مشاهده دوره کامل پرانایاما مقدماتی اینجا کلیک کنید.

پرانایاما - تنفس شیتالی

14 3 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

این فیلم از سری تنفس های ارائه شده در دوره آموزشی پرانایاما مقدماتی می باشد.

این تنفس جهت خنک کردن و کاهش دمای بدن استفاده میشود. 
استفاده در آرام کردن ذهن – درمان گر گرفتگی بانوان در دوران یائسگی – کاهش دما بعد از انجام دیگر پرانا ها.

برای مشاهده دوره کامل پرانایاما مقدماتی یوگا اینجا کلیک کنید.

حرکت مرجع لوتوس

76 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

این فیلم از سری حرکات مرجع یوگا ارائه شده در دوره آموزشی حرکات مرجع پیشرفته می باشد.

برای مشاهده دوره کامل حرکات مرجع پیشرفته اینجا کلیک کنید.

حرکت مرجع اکاپاداسانا ۱

9 3 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

این فیلم از سری حرکات مرجع یوگا ارائه شده در دوره آموزشی حرکات مرجع مقدماتی می باشد.

برای مشاهده دوره کامل حرکات مرجع مقدماتی یوگا اینجا کلیک کنید.

حرکت مرجع اکاپاداسانا ۲

10 3 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

این فیلم از سری حرکات مرجع ارائه شده در دوره آموزشی حرکات مرجع مقدماتی می باشد.

برای مشاهده دوره کامل حرکات مرجع مقدماتی اینجا کلیک کنید.

تنفس آرام کننده شکمی

7 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

براحتی با ۲۵ تنفس متابولیسم را کم و به ریلکسیشن کامل بدن برسید. اگر مشکل کم خوابی یا بد خوابی دارید، حتما قبل از خواب و به همراه شاواسانا انجام دهید تا معجزه آنرا ببینید.
تنفس شکمی نوعی تنفس ساده دیافراگمی است که با استفاده از حرکت در دیواره انتهایی و پر کردن ریه از هوا انجام میشود و فشار ریه به دیافراگم، سیستم پاراسمپاتیک را فعال میکند که این سیستم کند کننده و ریلکس کننده بوده و کارکرد تمام سیستم های بدن را به حداقل میرساند. 

برای مشاهده دوره کامل رها سازی بدن اینجا کلیک کنید.

شاواسانا (رها سازی )

icon 3 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

بعد از انجام تمرینات یوگا جهت رها سازی بدن در یک فضای آرام و مناسب و در وضعیت راحت به پشت دراز بکشید, چشمان خود را ببندید و تمرین شاواسانا را که بصورت صوتی ارائه شده انجام دهید. در صورتیکه مشکل بد خوابی یا کم خوابی دارید نیز میتوانید این تمرین را قبل از خواب انجام دهید. شاواسانا بهتر است بعد از تمرینات یوگا یا تنفس شکمی انجام شود.

برای مشاهده دوره کامل رها سازی بدن اینجا کلیک کنید.

جملات تلقینی مثبت

icon 4 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

بعد از انجام تمرینات یوگا و انجام شاواسانا، جملات تلقینی مثبت ارائه شده را جهت افزایش انرژی مثبت ذهن استفاده نمایید. 

برای مشاهده دوره کامل رها سازی بدن اینجا کلیک کنید.

حرکت مرجع بدهاکوناآسانا

16 1 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

این فیلم از سری حرکات مرجع ارائه شده در دوره آموزشی حرکات مرجع متوسطه می باشد.

در وضعیت نهایی ۳۰ الی ۴۰ ثانیه مکث کنید.
افزایش جریان خون در لگن، تقویت ماهیچه های لگن، تقویت پروستات کلیه و مثانه ، سهولت کارکرد آنها ، تنظیم کارکرد تخمدانها ، جلوگیری از افتادگی دهانه رحم و مثانه ، نظم قاعدگی ، تقویت ماهیچه های رحم برای خانم های باردار، جلوگیری از واریس وریدی، زایمان راحتتر، کاهش درد سیاتیک.

برای مشاهده دوره کامل حرکات مرجع متوسطه اینجا کلیک کنید.

نمونه سیکل های آموزشی

110003 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

این فیلم قسمتی از سیکل های آموزشی ارائه شده در دوره آماده سازی بدن برای شروع یوگا می باشد و صرفا جهت آشنایی شما با آموزش های ما قرار داده شده است.

ای مشاهده تمام دوره های آنلاین اینجا کلیک کنید.

آشنایی با هیپنوتیزم

hypnotism - یوگا رایگان
پخش ویدیو
111 - یوگا رایگان
پخش ویدیو
222 - یوگا رایگان
پخش ویدیو
333 - یوگا رایگان
پخش ویدیو
444 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

با یوگان

555 - یوگا رایگان
پخش ویدیو
666 - یوگا رایگان
پخش ویدیو
777 - یوگا رایگان
پخش ویدیو
888 - یوگا رایگان
پخش ویدیو

سامانه آموزش آنلاین یوگان در راستای آموزش ورزش یوگا بصورت مجازی از سطح مبتدی تا قهرمانی در تمامی رده های سنی و همینطور ارائه پکیج های تخصصی یوگا و روانشاسی راه اندازی شده است. کادر آموزشی یوگان از اساتید و مربیان با تجربه کشور که دارای مدارک رسمی مربیگری از فدراسیون یوگا ایران، روانشناسی و همینطور دارای مدارک بین المللی میباشند تشکیل شده است تا بتوانیم آموزشهای استاندارد را در اختیار کاربران قرار دهیم. تلاش ما بر این است که مطالب مفید و تخصصی را به صورت کامل و کاربردی در اختیار شما عزیزان فارسی زبان قرار دهیم تا از تجربیات و دانسته های مربیان ما به صورت آنلاین بهره مند شوید.
کلیه حقوق سایت محفوظ میباشد.